Kevin Carter, autor i kësaj fotografie që u botua në The New York Times, kreu vetëvrasje disa javë pasi fitoi çmimin Pulitzer në vitin 1994. Opinioni publik e kuptoi foton si një alegori të asaj që po ndodhte në Sudan: Kongu ishte problemi i urisë dhe varfërisë, shpendi grabitçar ishte kapitalizmi dhe Carter ishte indiferenca e pjesës tjetër të shoqërisë.
Kritikat u ngritën kundër tij dhe u përpoqën të justifikoheshin, duke pretenduar se fëmija po vdiste dhe se fisi ishte rreth 20 metra larg tij dhe se kafsha po priste racionin e saj ushqimor.
Çfarë ndodhi me Kevin Carter?
Ky djalë, i cili ishte 32 vjeç në atë kohë, vizitoi fshatin sudanez Ayod në vitin 1993 me avion për të denoncuar zinë e bukës dhe luftën që po vuante vendi dhe fotografia e tij është, pa dyshim, ikona më përfaqësuese e urisë në kontinentin afrikan.
Nga interpretimi i fotografisë në realitet
– Gjithmonë thuhej se ajo kishte qenë vajzë, por ishte djalë, dhe quhej Kong Nyong;
– Fëmija nuk po vdiste, ai po defekatonte si pasojë e diarresë që pësoi;
– Përveç kësaj, ai mbante në dorën e djathtë një byzylyk plastik që korrespondonte me një stacion ushqimor të OKB-së që e identifikonte atë si T3, pra si vuante nga kequshqyerja e rëndë. 3 sepse ai ishte i treti që mori ndihmën në qendër;
Shpendi grabitçar ishte thjesht duke kullotur zonën, jo duke ndjekur fëmijën;Kong Nyong nuk vdiq në atë kohë, por shumë vite më vonë, në vitin 2007, nga ethet.
Historia e plotë pas fotografisë ‘Djali dhe vulture’
Fotografia e Kevin Carter ‘The Vulture’ është një nga imazhet më tronditëse dhe më kontroverse në historinë e fotografisë gazetareske.
Fotografia tregon një djalë sudanez të kequshqyer dhe të dobësuar të shtrirë në tokë, ndërsa një shpend grabitçar pret me durim në sfond.
Imazhi fitoi çmimin Pulitzer në vitin 1994, por ai ndezi gjithashtu një debat të madh rreth etikës gazetareske dhe rolit të fotografëve në situatat e krizës humanitare. Në këtë artikull, do të eksplorojmë historinë e vërtetë prapa fotografisë ‘The Vulture’ të Kevin Carter.Historia e vërtetë
Në mars të vitit 1993, Carter udhëtoi për në Sudan për të dokumentuar zinë e bukës që po ndodhte në vend. Pikërisht gjatë këtij udhëtimi ai bëri fotografinë ‘Vulture’. Imazhi u mor në kampin e refugjatëve Ayod në jug të Sudanit.
Carter kishte punuar në kampin e refugjatëve për disa ditë dhe ishte gati të largohej kur pa djalin sudanez në tokë. Ai iu afrua djalit për të bërë fotografi kur vuri re shpendin grabitçar në sfond. Duke e ditur se kishte një imazh të fuqishëm, Carter priti rreth 20 minuta që vautour të zhvendosej në një pozicion më dramatik para se të bënte fotografinë.
Pasi bëri fotografinë, Karter iu afrua djalit për ta ndihmuar. Djali ishte gjallë, por shumë i dobët për t’u ngritur. Carter tha se nuk e dinte se çfarë i kishte ndodhur djalit pasi e ndihmoi dhe nuk e dinte kurrë emrin e tij.